Så har man vaknat kl 9 på sin lediga dag.

Igår när jag gick och la mig tänkte jag. åhhh vad skönt nu får jag ÄNTLIGEN sova länge eftersom jag är ledig i morgon. Så när jag vaknade i morse tänkte jag: Fan nu har jag sovit bort dagen när det är sol ute. Så är klockan bara 9. Har visserligen sovit 10 timmar så det räckte väl gott och väl. Fast vad ska man göra nu då? Klockan är tjugo över nio och jag är riktigt nyvaken ska jag säga :P Huvudet känns som bomull. Har lust att sova lite till fast då kommer jag ha feta huvudvärken när jag vaknar, vilket jag INTE har så stor lust med.

Igår satt jag och spanade runt på lite bloggar. Nog att man visste att det är många som blir mammor tidigt. Fast trodde verkligen inte det var så många. Var och varannan blogg var en ung mammas blogg :)
Jag vill själv ha barn, fast vill vänta några år då jag vill ha ett fast jobb och eget ställe. Sedan kan det ju vara en fördel och ha en fast pojkvän, haha. Fast senaste tide3n har jag VERKLIGEN velat ha barn. Helt sjukt! Pratade med Amina om det igår, hon känner typ likadant. Skumt det där egentligen. Kommer från en familj där man gjort karriär först och fått barn efter det. Fast jag vill ha allt på en gång. Mamma tycker att man ska vänta tills man iaf är 25-30 så att man fått gjort sitt lilla roliga då det kan försvåra att uppleva saker om man har ett småbarn, visst går det fast det blir krångligare. Jag har hursomhelst ingen pojkvän endå så det spelar ingen roll. Vill inte ha barn fören jag helst ha gift mig :P

Utslagen jag har fått verkar ha lugnat sig lite på högra armen, fast det hjälper inte SÅ mycket då jag har på hela magen,ryggen, båda armarna och lite på övre låren. Hokospkosfiliokos! Om det endå var så lätt, att man bara kunde trolla bort dom.. Har det inte gått bort halft i morgon går jag till doktorn! För kan inte ha mycket utslag när jag är utomlands, tänk om de blir värre :/ Så nu har jag ju dne där salvan och tabbletterna. Så smörjer in mig 2 gånger per dag och äter en tablett. Så får väl se om det har blivit något bättre i morgon. Jag hoppas verkligen på det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0