Sola och bada, pina cola.

Idag ahr det varit fint vader nastan hela dagen, fast det verkligen vrakte ner regn i typ en timme sa norrmennen fick komma in till oss for vi bor narmast stranden, sa vi satt och spelade vand tia i en time haha.
Det ar nagot fel pa mig assa, jag ar hungrig hela tiden, och man borde ju inte kanna sa mycket hunger nar det ar varmt ute. Fast nej, da ar jag hungrig hela tiden ist, haha.
Idag ska vi nog bara lata oss som alla andra dagarna, kaka god mat ( inte blackfisk den har gangen) och sova middag snart :) Vet inte om jag orkar dricka ikvall, har blivit sa nar vi varit med norrmennen, fast jag har inte druckit sa mycket, eller igar drack jag tva drinkar och kande mig ratt berusad, fast vi hade nara hem sa det var lugnt, men jag gillar inte att svepa i mig alkohol, ser ingen anledning till det. Fast igar nar Kore bestallde drinkar sa smakade alla for farligt, vilket vi tyckte var ratt roligt haha. Sjalv gjorde jag typ samma tabbe, bestallde en sex on the beatch, fy cad acklig den var sa jag gav den till Schetil, som typ svepte hela skiten. groose sager jag bara :P haha.
Om 6 dagar aker vi hem, kanns bade bra och daligt, det daliga ar att det har inte varit top tio vader hela tiden sa vi ar inte sa bruna nu :( Det som ar bra ar att hemma i Sverige ar det battre vader, mamma bor dar och Erik med :) Sa det vager ju ratt mycket mer att komam hem till sverige. Sedan kan det inte vara sa jatte roligt for emelie att vara med mig hela tiden, jag har ju sa jobbigt morgon humor, konstigt nog bara mot vanner och familj aldrig pojkvanner eller liknande, haha. Fattar inte varfor det ar sa, de kasnke later mig sova sa lange jag vill, haha. Nej men jag vet faktiskt inte.
Idag har vi legat och badat bade jag och emelie tillsammans, eftersom vi var och badade med norrmennen sa kunde vi bada sammtidigt ist for att bada en och en :)
Fast det ar lite jobbigt att umgas med dom tycker jag, da de dricker en hel del alkohol, eller ja, inte pa stranden da, men annars sa. fast de ar ju enormt trevliga :) jag tror att Emelie ar lite intresserad av Kore. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0