Söndag

Ida har jag jobbat, min sista helg :)
Mina utslag har spridit sig har jag märkt, har på ryggen, vid revbenen och ena armen. Vet inte vad det är för utslag, tordde det var nötter, men då borde dom väl gått bort nu? De kliar väldigt mycket. Åt nötter senast i fredags, eller var det torsdags? I vilket fall som helst vill jag att de ska försvinna.
Inge roligt att ha utslag när man åker utomlands direkt.
Kom på att jag har bara en bikini så ska nog gå och köpa en till nu innan jag åker :) Måste även gå och växla pengar och fixa mina ögonbryn. Den här gången tror jag även att jag ska testa färga mina ögonfransar :9 De är så ljusa :P Så vill se lite piggare ut när jag är på stranden :)
Emelie, jag blir tokig på dig! Du är en JÄTTE SÖT tjej! Varför kan du inte börja inse det? Klänningen vi köpte är ur snygg på dig! Den blå färgen är så HET på dig! Tror dock att någon sagt att du ser tjock ut i den så vägrar du. Jag älskar iaf den klänningen på dig :D
Min älskade mamma är vid Boda och hämtar några stolar åt mig, undrar verkligen hur de ser ut :D Är de inte fina så ska vi ge bort dom till mammas vän. Han har inga stolar som matchar. Då ska jag köpa det fina bordet med 4 stolar till på Ikea för 800 kr! De är as fina :D

Haha när jag kom hem sloknande jag nästan direkt och sov till tio i fyra :P i ca 2.5 timmar :P haha.
Så nu är det väl dags att klä på sig lite kläde roch piggna till tror jag :)

Igår så skickade jag även ett pannacotta recept till http://mikasha.blogg.se/ Jag hoppas att hon blev nöjd.
det är alltid roligt att hjälpa folk med något man är bra på :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0