Stekhett, kanner mig som smoret i en stekpanna

Jadu, vart ska man borja da?
Handelserna igar kanske?
Forst gick vi och kakade pa en resturang dar en servitris alltid flirtar med mig, sa han hade inte ens varat bord att servera men han serverade oss anda! hahaha. Sedan pa kvallen gick jag och Emelie till Buba for att ta oss nagot att dricka. Sa nar vi sitter dar sa kommer han som jobbar dar och viskar i mitt ora " i like you" WHAAAAT?! sa jag bah: emelie vad sa han, jag horde bara att han flasade mig i orat. Sa hon berattade vad han sa eftersom hon horde det. Haha. Sedan sa nar vi har druckit upp och ska be om notan sa star han och haller upp cola i en annan gast glas, sa vinkar jag at honom och han spiller cola pa henne! hahaha.
Sa pa vagen hem sa kopte jag och Emelie glass, sa orkade inte jag emr sa jag gav den till henne. Sa hon rakade spilla glass pa hela henne, sa jag skrattade da slanger hon resten av struten pa mig sa jag for den pa hela bysten! Sa det blev ett litet glasskrig. Snacka om att hamden ar ljuv. Mohahahaha.
Idag var det sa hett sa man svettades som smoret i stekpannan. Sa lag och badade ratt mycket :D Kopte en plastring, som jag lag och flot i, for jag orkade inte ga runt med luftmadrassen. Lyckades brannan mig pa axlarna :/ Lagom roligt.
GAAAAAAAAH Sa irriterad man blir, visst jag ar utomlands men ar inne pa internet ca en timme varje dag mer eller mindre. Sa Madde en tjej som gick i min parallel klass, en person jag verkligen haft svart med under alla tre ar, fragade om jag hade trakigt har nere. Nej det har jag inte, och vafan ska hon bry sig om jag sa sitter pa en javla karusell hela dagen?! Tycker inte om henne, blaaaaaaaaa. Men men, kommer alltid finnas folk man stor sig pa, och hon har alltid varit ett hett snacka skit om obejkt i mangas mun. Jag har dock inte haft sa mycket och saga till om i det amnet, men man har ju hort mycket om henne kan jag lova. Tycker faktiskt synd om henne da hennes sa kallade vanner har inte vaarit sa snalla mot henne. Fast sa ar val tjejer i all allmanhet kanske.
Sa iaf, nu sitter jag har och dodar lite tid medan norrmannen sitter pa bussen hem fran sarajevo, dar de har varit hela dagen. Sa nar de kommer hem blir det lite party :) Fast ska nog inte dricka sa mycket. Har ju nyss varit sjuk.
Jag blir bade ledsen och besviken nar jag skriver ett simpelt sms till Erik sa kan han inte ens svara pa det!! Har inte pratat pa tva dagar lixom. Visst vi ska ses pa sondag, men han behover ju inte ignorera mig for det?! Eller....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0