Sunshine baby!

Sa nu sitter jag har igen. Idag ahr det varit fint vader, hela dagen! det ni!
Igar skrev jag ett ganska deppig inlagg markte jag. Jag menade inte att det Erik och jag pratade om gjorde mig deppig. Verkligen inte. Det fick mig att forsta hela situationen. Vilket ar valdigt bra.
Om tjugo minuter ska vi mota norrmennen for att kaka middag. Igar avr de lagom fulla, vilket saklart menas med att de var aspackade nar vi gick hem, pa nagot satt sa gar vi alltid hem innan dom. Haha. Emelie har nu brant nastan alla kroppsdelar haha, stackarn. Fast sjalv ligegr jag och steker som en korv, fast sa fort det kom ett moln idag typ flog vi hem for att jag trodde det skulle borja regna, vilket norrmennen tyckte var ratt roligt, de sa att " sa fort en svensk ser ett moln tror de att det ska borja regna". haha, men har har det visat sig stamma :P
Inget mejl fran mamma, trodde hon hade skickat ett igar men jag ringde ju sa det behovdes inte. I mrogon sa ska mamma flytta ner mina saker i Kristianstad :) Hon ar sa snall min mamma! Vet faktiskt inte vad jag skulle gora utan henne.
Nu later det kanske som att vi stoter pa norrmennen, men verkligen inte. Tror alla tre har flickvanner faktiskt. Sedan ser ingen bra ut i min smak men de ar super trevliga hela bunten.
Haha det roliga ar att de har ratt roliga uttryck. det gor ingenting tingeling,
Det spelar ingenroll cocosboll.
Good luck sherlock.
Maschera bagera. Sa sager de hela tiden.
Om en vecka aker vi hem, sa kanns ratt bra att det ar sa fint vader nu :) Hoppas pa likafint vader hela veckan frammat :D
Skulle ju vara roligt om man var brun och fin nar man kom hem, for just nu verkar det som att ni hemma i sveroge blir mycket brunare an mig som ar pa utlandssemester :P Lite avundsjuk sadara :P
Fast jag hoppas att alla dar hemma har det mysigt och det ar ju jatte bra att ni dar hemma inte har regn och rusk!
nej nu ska jag logga ut, for jag och Ems ( aka krakan, haha) ska ga och mota norrmennen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0