Torsdag sörru ;)

Nu har jag jobbat fyra dagar så det är bara fyra dagar kvar sedan blir det två dagar ledigt och sedan jobba 2 dagar för att ha 2 dagar ledigt sen :D sköööönt. Men känner verkligen nte för att jobba, vet inte varför. Brukade tycka det var as roligt men jaja :P
Har varit och ätit med mamma idag, vi åt tai mat :D mums :) haha
Sedan har det väl inte hänt så mkt idag. Förutom att jag kom ihop mig lite med en kund men sånt som händer. Eller det tog lite tid och sen så blev det inte riktigt som hon tänkt sig, så förstår ju henne med. Är verkligen inte van med tidspress bara :/ Något jag verkligen måste lära mig :) Förhoppningsvis kommer det med tiden.
Har varit riktigt trött nu sedan jag började jobba så somnade i en stol på mammas jobb idag! pinsamt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0