Trött så in i norden

Kom hem för ett tag sedan, har varit emd Emelie i stan och shoppat. Eller jag handlade ingenting jag skulle ha förutom en duschsvamp och en kräm på apoteket till mina utslag! Roligt va? Inte det minsta
Träffade Sara idag, fick mina pengar så jag gav dom till Emelie, då hon råkade betala för mycket när hon skulle betala till resan ;P
Så nu sitter jag här och väntar att klockan ska bli 5 så att jag snart ska träffa Erik :D Vi ska gå på bio, Sex and the city tror jag :) Såååå söt han är, jag skrev till honom på skoj igår att vi kunde se den, så han bah: ja om du vill det så. Stackars dig Erik. Men så sööööööt. Får se om vi ser den ;P Vill ju inte att han ska somna ;P
Har växlat pengar idag med, så nu är det klart iaf, eller ska nog växla lite till får se ;P
Är jätte trött då jag satt uppe till typ 12 igår natt och vaknade 07.45 när klockan ringde. Sedan har det bara varit full rulle hela dagen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0