Trött!

Hur kommer det sig att så fort man är på Ikea handlar man för massvis med pengar?
Har visserligen handlat saker som jag behöver,kastruller,skärbreda,dörrmatta,soffbord,soffklädsel och massor av andra skojsiga saker :)
Dagen har varit bra i helhet, roliga stunder idag avr när robban råkade överjäsa både frallan och gröndals grova i jässkåpet! haha. Fats det var inte så roligt för mig som fick stå och ta bort all skit från sticket sen efter att brödet var färdigbakat ;P fast det var roligt att skratta åt honom ;P
Om 9 dagar åker jag och Emelie till Kroatien, så fatta att jag har det stressigt nu, det är både packa inför resan och packa inför flytten som gäller. Kom på att jag inte får glömma mina kokböcker elelr min marmorskiva sen också :)
fats man blir väldigt trött av att gå på Ikea ska jag ta och tala om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0