Tusen känslor och tankar på en och samma gång

Jag var ju jätte sur på Erik idag, för att han tryckte bort mig när jag ringde. Fullkomligt avskyr sånt. Fast han pratade tydligen allvar med hans mamma så då fick han inte svara i telefonen.
Så vi träffades iaf 18.15 vid Åhléns sedan gick vi och såg What happens in Vegas. Den var as rolig! Det blev inte sex and the city då den redan hade börjat :(
Biografen vi var på var jätte mysig tror det bara var 48 säten lr något.
Jag åker på lördag och sedan flyttar jag, fast det känns som att jag håller på att falla för honom. Vilket jag inte vet om det är så bra? Då han kanske inte alls känner som jag och att vad distansförhållande? :S Vet inte hur jag känner för det riktigt. Fast en sak vet jag. JAG VILL VERKLIGEN HA HONOM!
Helt sjukt, då vi bara har träffats 2 gånger :S fast vi har visserligen pratat väääääldig mycket, men ändå. Seriöst Bea vad fan håller du på med?! Man kan ju inte falla för en kille efter två träffar, eller?
Den här dagen har iaf varit helt underbar :D

GRATTIS Marie-Louise som fyller 19 år idag!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0