4 timmar sol, det ni!

Gissa vilket vader vi har haft idag, soligt i nagra timmar och sedan osregn. Mysigt va? Njae,knappast. Fast Emelie har typ solat sonder sin rygg for hon gillar inte ligga pa rygg och sola, sjalv ar jag tvartom haha. Sa hon far bara sola pa rygg nu. Haha. Om det nu kommer nagon sol vill saga.
Idag ringde jag mamsen, hon tyckte jag lat sa konstig pa telefonen sa hon trodde det hade hant nagot, for jag visste inte vad jag skulle saga. Saknar ju henne enormt. Fast det hade ju inte hant nagot speciellt. Sa vi pratade lite. Hon ska forsoka mejla mig fran sin kompis mejl eftersom hon bara har jobb mejl och mammas semester borjar pa mandag :)
Sa pa sondag gar flyttlasset fran sthlm ner till kristianstad. JAG AR SA STOLT over min kara mamma :D Som har malat stolar, stoppar och sytt sittdynorna till stolarna och fixat mitt matbord :) Gulliga du!
Assa jag skrev ju igar att jag inte visste vad Erik kande. Han sa att det han tankte pa som vager mycket ar att jag ska flytta. Sa nu ar jag jatte orolig att han gar och traffar andra tjejer hemma i Sverige. Jag tankte forst att jag skulle kopiera allt vi skrev till varandra igar.  Fast jag hade inte direkt ork till det. For det var sa mycket kanslor i luften. Helst vill jag prata om allt nar jag kommer hem. Bara krama och pussa pa honom. Fast jag vet ju sjalv att det kommer gora forskrackligt ont om han sager att han inte vill forsoka. Fast jag maste anda tanka positivt. For annars kommer jag deppa jarnet har nere. Emelie far redan hora massor om Erik hela tiden. Hon tycker dock det ar lite roligt att jag brukar kalla honom for manliga anna skipper. INGET elakt menat at honom, utan han tanker pa vad han ater och sant, vilket ar bra om man idrottar. Fast jag som bagare ater vad jag vill och min mortion ar i stort satt fram och tillbaka till kylskapet.
Sa darfor kallar jag honom for manliga anna skipper. Fast han vet att jag inte menar nagot elakt.
Assa jag saknar att halla min hand i hans hand, nar han haller om min midja eller nar han tar tag i min haka for att pussa pa mig. Sant saknar jag dagligen, fast missforsta inte. Jag ligger ju inte bara pa hotellrummet framfor tvn och kakar godis och saknar honom. Nej nej, igar akte vi till split utflyckten heter "shop til you drop" jajuste tankte vi pa vagen hem. Jag hittade tva linnen pa marknanden och emelie en as sot klanning till Lisa.  Grejen var att i Split sa var designkladerna dyrare an i Sverige och jag menar ska jag kopa ett kladesplagg for massor av pengar ska det ju knappast vara Mango haha. For det ar billigare i Sverige. Sedan fanns det inte sa mycket andra marken vi kande igen. Norrmennen vi var med var besvikna dom med. De kopte ett varsitt skarp bara for att kopa nagot typ. Mina linnen ar sjukt snygga. Ska nog ha pa mig nagot av dom nar jag traffar Erik 3 augusti. Sa igar kvall hangde vi med norrmennen. De ar astrevliga. Nar man val forstar vad dom sager haha. Nej vi forstar nar de pratar sakta. Fast inte annars.
Tankt om jag kunde skicka efter Erik pa posten da skulle det vara helt underbart. Fast lar bli lite for dyrt haha.
Idag nar jag loggade in bloggen sa fick ajg ett jatte sott medelande. Jag hoppas det ar Erik for jag kanner ingen annan som skriver hjarta efter ( iaf inte till mig) haha.
Idag at vi pizza jag tyckte degen smakade munkdeg :P Fast god var den och jag ar proppmatt.
Nej snart ska jag och Emelie ga och mota upp norrmennen, om Erik bara kunde komma in pa msn! Fast det mest underbara skulle vara om jag fick hora hans rost.
Snacka om att vara karlekskrankt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0