Yes! :D

Imorgon är det mycket som ska göras. Fixa ögonbryn med emelie, kanske fixa ögonfransarna med? färga?
Sedan in till stan,köpa scrubkräm,bikini och någon fin tröja kanske? Emelie ska köpa en hår inpackning och bikini. Sedan är det växla pengar som gäller.
Sen efter det ska jag träffa Sara och få mina pengar som hon är skylldig mig. Får se vilken tid då hon inte vet när hon ska in till stan och jag vet inte hur lång tid shoppingrundan med emelie kan ta. Blir vi klara tidigt så åker jag nog hem käkar och sen åker till stan igen för att träffa Erik :D
Vet inte riktigt vad jag och Erik ska göra, den muppen kollar på fotboll nu. Vilket han tycker jag borde också kolla på, fast ickesanicke ;P Så nu väntar jag på att det ska plinga till vid msn så att han ska komma in så vi kan prata om det.
Så min dag är rätt stressig i morgon.
Nu ikväll så har jag och mamma packat en kartong med mina kläder jag ska ha med ner, vi har även packat ner lite inför resan till Kroatien som är om 4 dagar!! :D
Nu är det bara lite klänningar och Bh:ar som ska med. Eftersom mycket kommer med ner till Kroatien så är det lite mer än en flyttkartong med kläder bara :) Vilket är vääääldigt skönt! Så slipper min ÄLSKADE mamma flytta ner så himla mycket till Kristianstad.
Lena ringde idag, nu är allt klart med lägenheten. Så snart är jag hyresgäst :D Det kommer bli underbart att bo i den lägenheten :D
Amina har skaffat pojkvän!! Han heter alex och bor i skarpnäck! Han är värsta romantisk emot henne! såååå söt. Idag hade han skrivit och ville att hon skulel komma hem till honom så att han kunde laga mat till henne ( hon bor i uppsala) så hon åker ner dit, då får hon VÄRSTA blombuketten av honom så nu är de tillsammans ;D ÄNTLIGEN säger jag!
Snacka om att man är avundsjuk, haha. Jag vill också ha en kille som ger mig blommor och är jätte romantisk. Fast grejen med mig är ju att jag vill att killen JÄMT ska vara så, inte bara just i början. Har nog kollat på för mycket kärleks filmer i mina dagar ;P:/

Kommentarer
Postat av: Amina

din dröm prins dyker upp snart ska du se :)

Hittar jag min så finns de nån underbar för diig som gör dg lika lycklig.. hehe de vet du <3

2008-07-19 @ 02:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0