valdigt valdigt trott.

vad trott jag ar! Har legat pa stranden nastan hela dagen, ar helt slut! Sa ikvall blir det att lagga sig tidigt.
Idag ahr vi badat med norrmennen, men kjetil har sjunkti sa lagt i mina ogon eftersom han druckit sig sa pass full for nagra dagar sedan, och tycker inte det ar fel lixom! Sa tycker det ar lite jobbigt arr vara med dom nu!
Sedan kanns det som arr Tore ar intresserad utav mig, vilket inte kanns sa bra med tankte pa att jag har kanslor for Erik. Sa kanns ratt jobbigt nar Tore bjuder hela tiden. Visst det ar bra ekonomsikt, fast kanns anda taskigt lixom. Fast vet inte om han ar intresserad, men ibland kanns det som det. Stundvis lixom.
Sjalv lagntar jag nastan hem. Visst det ar skont har nere, god mat,trevligt folk och massa annat med som ar bra. Fast vill anda hem till min mamma. Langtar till pa sondag, for da ska jag traffa Erik, vet inte vad vi ska gora riktigt. Egentligen spelar det val inte sa stor roll bara vi kan sitta och prata emd varandra och bara umgas lixom.
Emelie har handlat 3 linnen idag, haha, likadana fast olikafarger. Snygga faktiskt :) Hon har inte sa mycket klader med sig sa vi har fatt trolla lite med vad hon ska ha pa sig pa kvallarna :P Men hitils har det ju funkat riktigt bra! :)
Hitttade en jatte fin klocka igar men den var lite dyr tyckte jag och gubben i affaren var ju bara for konstig.
fast vill hitta nagot fint till mamma :D Funderar pa ett hals smycke :) Jag och emelie ska nog stor shoppa pa torsdag eller fredag med tankte pa att vi vill se hur mycket pengar vi har kvar lixom sa att man inte handlar upp allt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0