Baka baka liten kaka ;)

Det har ju gått nå¨gra dagar sedan jag sist skrev, det har varit studentskiva men det har jag nog redan skrivit om :p och sen tog ju Sara studenten i fredags och fyllde tjugo i torsdags! =) Så det blev ett stort firande åt sara på fredagen :P
SÅ i lördags var jag på bio med Sara,Micke och Patrik :P Vi hade det riktigt trevligt, eller ja, Micke somnade på bion för att han hade jobbat tio timmar, Jag och Sara åt alldeles för mycket snacks, men det var ju i sin vanliga ordning ;P hahah. Och ja Patrick? ahha vad gjorde han egentligen? Ingen aning.. tror han var den enda som varken sov eller åt för mycket :P hahaha
Sedan så låg jag och pratade med Hayder i en ca sådär 4 timmar, fråga mig inte vad vi pratade om :p För det var inte så jäkla intressant för fem öre :P Han är lite knasig den där grabben :P hahahahha
Först går han och snackar skit om mig, sen så frågar han om jag vill flytta in hos honom! Ja men troligt gubben, troligt :P ahahha. Nej men det var rätt underhållande att prata emd honom.
Så idag håller jag på med en lemon curd paj :) Jäklar vad jag ahr rivit citroner hahaha, OK att man gör det på jobbet och praktiker man haft, men hur ofta står man och river 9 citroner till en paj man gör hemma lixom :P ahhah hoppas bara att den blir gooood:D
Ska göra glass i veckan :) Vanilj glass är ju ett måste! Men sen får jag se vilka andra sorter jag ska göra =) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0