Bara 3 veckor kvar :D

Nu har jag bestämt mig för att när jag åker ner till kristianstad så kommer jag gå och kolla på lite flera lägenheter än en. Så att jag kan välja lixom :)
Den här helgen har jag bara varit hemma, samlat krafter. Lär behövas nu.
Är verkligen inte van att jobba hela veckor har jag märkt, skola och jobb är en enorm skillnad.
Så vecka 27 så kommer jag jobba hela veckan måndag-söndag + måndag v.28. Sedan blir det två dagar ledigt och jobb två dagar sen två dagar ledigt :D Sedan är det bara en vecka till emd jobb och sen sitter jag och Emelie på flyget :)
Lär bli en sväng till ikea innan jag åker också. Måste packa ner alla mina saker med. Ska ju inte bara packa för resan uten även flytten :) Måste även gå och växla pengar ngn dag. Ska försöka göra det på någon av mina lediga dagar så att jag slipper göra det i sista minuten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0