Beatrice var namnet =)

Jag skrev ju igår att jag haft helt sjuka drömma på sista tiden haha. SÅ har jag ju funderat på varför men inte kommit fram till något egentligen,  varför man drömmer och varför man drömmer det man drömmer.
Asså shit jag vill verkligen bli lite äldre och skaffa familj, när jag ser en bebis ibland kan jag tänka åh jag vill oxå ha en :) Men jag vet ju att jag måste fixa mig en framtid innan man börjar tänka så, och helst en bra pojkvän oxå =) haha
Fast ska inte göra som så många flickor gör bara skaffar barn sådär, jag vill ha en framtid och jag vill kunna ge mitt barn det dne behöver och lite där till. Inte leva på soc för att jag så gärna ville ha barn.
Fast alla formar ju sina liv som de vill.
Idag ahr jag iaf gjort samhällsprovet ulla ringde mig om här stup i kvarten. så nu är det avklarat så nu är det dags för mig att säga hej då till Enskede Gårds gymnasium. fast någon gång kanske man kommer och besöker skolan och träffar gamla lärare. För vissa lärare kommer man ju sakna galet mycket =) Lärare som verkligen hjälpt en till att bli den man är idag :)
Jag blir ju SÅ trött på killar ibland!! de ska bara prata sex och tror att man är ngt sex objekt! Vilket jag inte är!!! arghhh! Bara för att jag råkar ha lite större bröst betyder det väl inte att jag hoppar i säng emd första bästa snubbe? varsesig hur han ser ut i nyllet! nej du, då ahr du kommit fel. Pratad emed mitt ex idag med, Alden. Det vars könt faktiskt. Jag vill ju bara vara vän emd honom men han ville tydligen ha ett kk förhålland emed mig. Men icke sa nicke. Det vill jag inte! SKa man ha sex ska det väl vara med någon man tycker om? ok att alla människor ibland faller för lust men man behöver ju inte göra det jämt och ständigt. Men det gott folk är min åsikt. Hata den eller älsa den ;)
Nej nu ska jag sova. God natt på er !
Lägger in en bild med som jag tog emd mobilen idag :)
 är väldigt trött så ni vet ;) hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0