..

Det är konstigt, har kollat runt i den andra klassens bloggar. på de verkar det som att de bara var deras klass som gick ur nu i år, som att det bara är dom som är duktiga. Det stör mig en smula.
Jag känenr att jag blir så lätt irriterad på folk nu för tiden. För vissa människor märker man verkligen på dom att de tycker att dom är de viktigaste i världen. Blir så trött på det. Jag orkar inte tjaffsa så jag säger ingenting. Men vissa människor tror jag att jag int ekomemr att umgås med om några år. Om sanningen ska fram. Jag tror att jag halft om halft kommer ha bytt vänskapskrets då. Inte alla självklart men endel.
Känns som att nu är jag 19 inte 15 år längre jag tänekr inte hålla på som en jävla barn unge. Jag orkar inte det. Jag tänker inte gå runt och fejka att jag tycker om något som jag inte gör. Det är slut med det nu.
Jag måste börja lyssna på mina egna behov ingen annans. Känns som att jag ibland sätter mina egna behov efter alla andras och det är jag SÅ tröt på. orkar inte springa runt efter någon annans pipa lixom.
Ska bli skönt att jobba några veckor och sen åka utomlands med Emelie :D
Längtar väldigt mycket efter det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0