haha

hahaha lite roligt, jag skriver inte blogg för att folk ska hålla siog sysselsatta.. Så till denna någons kommentar palla bry sig. Ja jag bryr mig om mitt liv. Jag bryr mig så enormt mycket. Jag vill bli en bättre människa. Så är det med den saken.
Har en väldig huvudvärk som inte verkar gå över. Sitter även och små kollar lite på fotboll, haha jag som inte ens tycker om det :P
i morgon är det exakt 1 månad tills jag och Emelie sitter på flygplanet på väg ner til Kroatien :D
Ska bli så skönt efter 4 veckors arbete att bara ligga nere i en solstol och sola och bara snacka en massa skit :) Eller ja, emelie lär väl ligga i vattnet och jag kommer vara ensam uppe på land. Det roliga är att jag är världens badkruka och ligger heller och solar arslet av mig. Hon är tvärt om blir alldeles för rastlös och ligger hellre och snorklar och liknande :P hahah
Vill tacka alla som fick mig att tro på mig själv när jag skulle ner till Gesällen. Mamma,Sara,Sanna,marie-Louise,Semir,John,Aghneta,min moster, och min bageri lärare i trean- Kjell, Emelie och säkert flera men just alla de här är all värda ett stort tack :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0