Idag måste jag shoppa :)

Jag ahr sagt länge nu att jag måste köpa en väska och nya skor :) Så idag hade jag tänkt och åka och shoppa lite. Får se om jag åker själv eller om jag åker med ngn :p ibland kan det faktiskt vara skönare att shoppa ensam. Men vet inte om jag ska ringa Sanna och fråga :) Så roligt att vi börjat umgås igen :D
Var på stan igår med Sara och cathrine först :) Sedan åkte Cathrine hem och vi gick och sedan kom Thomas, en vän till Sara, Så gick jag och mötte Tobias, en kille som flyttade upp från Göteborg för 2 dagar sedan. SÅ vi visade honom runt lite och gick runt i en hel del affärer. Ingen av oss köpte ngt men Thomas testade en hel del kläder.
Haha Tobias blev jätte förvånad över att killar i sthlm har rosa tröjor. Undrar om han har bott under en sten lr ngt ;P haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0