Illamående och tågresa.

Så sitter man här vid datorn som ett jävla fån! Skulle ha jobat idag, så upp klockan sex och fixar mig i ordning, känner att jag mår jätte dåligt och håller på att spy. Jag avskyr att vara sjuk, det är det värsta jag vet! Så iaf, jag tvingar mig själv att ringa min chef och säga, tyvärr jag kan inte gå till jobbet idag. Jag är sjuk. Så han hade ingen nyckel då jag hade hans nyckel. Jobbar ju i ett bageri så då är det bara en som jobbar på helgerna. Iaf i just det här bageriet. Så jag iväg in till stan spydde typ hela vägen till lijeholmen. MYSIGT! Sen lämnade jag nyckeln. Min stackars chef hade fått ryggskott! Så var han tvungen att jobba för att jag spytt som en gris hela morgonen :( Förlåt!
Nu har det värsta illa måendet försvunnit, mamma och Sara tror att det har med nervositet att göra. Men jag är inte så jäkla nervös för i morgon. Det kommer väl sen. Så idag kl 16.15 går mitt tåg.
Jag vill inte berätta riktigt vad jag ska göra. Men ledtråden är baka baka liten kaka ;)
Så just nu har jag iaf bara huvudvärk. Eller det är ju inte så bara men hellre det än att kräkas.
Semir har lovat att jag kan ringa honom idag om jag är nervös! :9 Så söt och snäll han är :) Det är inte många av mina kompisar och så som vet vad jag ska göra i morgon. Så han är typ den enda killen som vet haha :P Men han är snäll han den där Semir ;P haha
Köpte förresten nya skor när jag var med sanna i fredags :D Så köpte jag nya skor i går med :D Gympa skor och tyg skor blev det :) Måste ha några andra skor än pums och sommar skor haha. För man bor ju i Sverige där vädret växlas hej vilt! ;)
Så igår när jag var och handlade med mamma, så köpte jag även ett nytt block. Vill ha ett där jag kan skriva recept i och så :) Ett bageri block helt enkelt :)
Nej nu ska jag göra mig i ordning. Vi hörs i morgon gott folk!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0