Jag vill ha en lägenhet i KRISITANSTAD NU!!!

Nej nu börjar jag snart bli ledsen, ok jag vet jag började söka lägenhet i onsdags men jag vill ju så gärna ha en nu då jag måste hinna fixa allt, jag må vara dum på den punkten men inte trodde jag att halva sverige ville ha en lägenhet där nere?
Så nu har jag själv lagt upp en annons på blocket om att jag söker lägenhet i centrala krisitanstad. Eftersom jag ska ner och plugga där i ett år. Så är verkligen i AKUT behov av en lägenhet. Så la jag upp två bilder med i annonsen, en på en tårta jag gjort ( för att visa att jag är seriös med mitt ämne) sedan la jag upp en bild på mig själv med. SÅ att de kan se att jag är en skötsam tjej. Vilket jag är.
Haha det märks verkligen att jag är ensamt barn. Min mamma och pappa har ju bara mig, och jag är ju endå nitton år gammal så man tycker ju att de borde låta mig laga mat själv? eller ja, jag bor ju hos mamma så hon borde låta mig. Fast icke sa nicke, hon ringer mi moster som bor ca 75 meter här i från och frågar om hon och jag kan äta ihop. Visst är det jätte gulligt mamma, men om jag ska flytta hemifrån snart är det kanske dags att jag får mer plats i köket? Jag kan ju laga mat :P Men tycker det är tråkigt att äta ensam :P
Fast det är ju lika bra att man vänjer sig. Måst lära mig att tvätta också, jag vet, jag vet jag är 19 år bla bla bla. Nu är det som det är och jag kan inte tvätta, eller för hand kan jag ju men inte i maskinen, har aldrig lärt mig. Så dags att göra det kanskè? haahhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0