Måndag, första arbetsdagen :)

Jobbade idag, klockan ringde 05.20 var inte alls glad över att behöva stiga upp ur det gosiga täcket och värmen där under. Som vanligt när jag är trött på morgonen så känner jag mig nästan ilamående. Fast lika bra att sätta sig enr och äta frukost och gå till jobbet :9 Illamåendet släpper ju oftast efter jag vaknat till :)
Jobbade 6 timmar idag, ska tydligen inte jobba mer timmar. Muhibija, chefen i bageriet åker bort i morgon kväll, han ska till Bosnien. Så då ska jag jobba där tills jag själv åker till kroatien 19 juli. Men eftersom det är sommar och just i stockholm åker de flesta bort. SÅ lär inte vara så mycket att göra, så därför behöver jag bara jobba 6 timmar :)
Vilket för övrigt är skönt, jag tjänar ändå rätt mycket i timmen så jag är nöjd :) hahaha. SÅ lär ju få lite kosing innan jag åker till kroatien, visserligen är allt redan klart, men pengar är alltid bra :) Ska ju lägga undan pengar till mitt körkort så :)

Pratade med en dam, som ska hyra ut sin lägenhet, det är en 2,5 så den har 2 sovrum vilket är lite för stort för mig. Men jag måste verkligen ha en lägenhet men lär ju inte få tag i någon som kan bo inneboende med mig :/ Vilket annars skulle vara bra ekonomiskt :) Ville först inte dela med någon men har kommit på att det kan vara skönt att ha någon där ibland och även om jag kan vara på frestande eller tvärt om så är det ju bra då man kommer bli student med studie lån och dela lägenhet har jag kommit på nu :P
Synd bara att man inte får veta vilka som kommit in till gesällen då man kunde typ mejla dom lr ngt :P hahah. Fast skulle nog aldrig våga det :P

Jag kommer snart sätta mig ner i ett hörn och tårarna kommer bara att spruta om jag inte hittar en lägenhet som verklgen passar mig, snart. Är för känslig och ömtålig för det här, fan avd det tär på mig :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0