Måndag, första dagen på den långa jobb veckan

Jag förstår inte hur jag ska orka, ska ju jobba 8 dagar i sträck nu, så har bara 7 dagar kvar. Fast jag är redan trött och det är redan måndag! Sedan måste jag ta mig till ikea ngn dag, handla till lägenheten. Jag och pappa ska åka ner och titta på några st nästa vecka :) Ska bli kul, hoppas nu bara att han bör som han har lovat. Ska bli skönt att flytta, jag och mamma går varandra på enrverna dagligen, så lika bra så att vi båda två får komma ifrån varandra. Jag älskar min mamma 30000000 miljarder jordsnurr och ännu mer därtill. Så det är bara bra om vi kommer ifrån varandra. Jobbar själv i morgon och på onsdag, så måste åka taxi till jobbet på grund av buss strejken! BARA SÅ NI VET! JAG HATAR ALL DENNA SKIT! Busschaufförerna kan ju börja strejka när de kommer i tid med VARENDA buss i hela sthlm, NÄR INGEN buss i hela sthlm är försenad! GAAAAH JAG hatar det här från roten av mitt hjärta. Har skrivit en lista på vad jag ska handla till lägenheten, men nu tror jag att jag gått och slarvat bort den :P hahaha. Haha nästan dagligen så kollar jag igenom en del bloggar, då jag tycker det är rätt så intessant hur alla dessa intregier ter sig. Vissa människor säger jag bara! De bråkar genom varandras bloggar! Så lite roligt är det ju att läsa, snart komemr man inte ens att behöva tv ;) Har typ inte träffat någon av mina vänenr på vääääldigt väldigt länge känns det som:P Den här helgen jag var ledig gjorde jag absolut ingenting, jag abar låg hemma och vilade upp mig efter första arbets veckan. JAG VET! Fy skäms Beatrice att du är SÅ förbaskat lat. De sista veckorna i gymnasiet var väldigt slappa, visst fanns det att göra, men det var ofta sovmornar och tidiga slut. Men nu är det tidiga mornar sedan hem käka lunch och sitta vid datorn, käka middag och sedan sova. Min kropp är inte van vid det nu, så jag räknar med att efetr nästa vecka kommer det gå bra :)Bara jag står upp med att jobba så här många dagar i sträck. Måste kolla på sista minuten biljett till mig och pappa nästa vecka med. För det lär väl inte vara allt för många som åker ner till Kristianstad mitt i veckan? Undrar hur folk kommer ta sig till jobbet med buss strejken i morgon. FAN VAD ARG JAG ÄR!!!!!!! Jag har tur att mitt jobb betalar taxi för mig så jag kan öppna tisdag,onsdag då jag jobbar själv i bageriet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0