Så trött

Jag är så trött att ögonen blinkar stup i kvarten. Har jobbat 3 dagar nu och jag har blivit SÅ lat! orkar inte någonting. Men ska inte gnälla jobbar bara 6 timmar, får skylla mig själv att jag inte går och lägger mig ordentligt på kvällarna :P
Känsn som att det går frammåt i lägenhets sökandet, har kanske hittat en lägenhet nu som jag är rätt intresserad utav :) Finn även en 2,5a som jag skulle vilja ha, dock är den för stor för mig och något dyr. Den här ettan är inte heller så mycket billigare men några hundra lappar iaf :)
Men ska prata mer med mamma, hon tycker att allt verkar dyrt :P men kan knappast bo i tält lixom, inte för att jag ens skulle få för mig att göra det. De tär en kombination som inte går ihop, Beatrice och tält, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0