Sexdrömmar?

Asså det är inte klokt! I typ 1-2 veckor nu har jag drömt sexdrömmar nästan varje natt! Jag bregriper det inte hahah. Det är inte samma kille varje natt, nej nej det är sjuka situationer och ja gud vat vad. Så jag kommer fan bli tokig snart, så jäkla mycket som försigår i mitt huvud. varför i hela världen drömmer man sex drömmar? hahahahha
Nu är det snart bara en månad kvar tills jag och Emelie åker :D wohooooo.. Längtar så att jag blir tokig, men ska självklart jobba lite först :) Så man tjänar lite kosing hahaha. Fast jag har visserligen redan pengar :) SÅ det är inga problem. Men jag blir helt lycklig när jag bara tänker på det :)
SÅ nu är hotellet äntligen bokat! till min hemliga vistelse på söndag. berättar mer om det sen. Ni som läst bloggen ett tag och känner mig riktigt bra vet ju vad jag snackar om =) Men vill inte berätta ngt ännu.
Jag lär ju vara den enda i hela Sverige som inte gillar fotboll ahahha, jag sitter och kolla på Mitt stora grekiska bröllop ist, fast nu är det paus :/
Asså vet inte avd det är med mig, först drömmer man sex drömmar, sen så är jag sugen på godis konstant, ibland är jag jätte hungrig i 3 dagar för att sedan inte vara hungrig alls. Är det solen som gör mig så här knäpp eller vad är det? Har jag stressat för mycket tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0