Student 2008

Så har man tagit studenten.
Tack till alla er som uppvaktade mig den dagen och till alla fina presenter jag fick =)
Kan verkligen inte förstå att jag tagit studenten, jag kommer sakna många utav er väldigt mycket! Även om jag vet att några av er kommer jag att se och höra ifrån då och då =9
Men nu när man tagit studenten ¨så känns det som att man börjar bli vuxen, visst att jag redan varit det enligt lag sedan dagen jag fyllde 18 år. Fast att ta ansvar,skaffa sig ett jobb,kanske vidare utbilda sig och allt det här som kommer att ske i framtiden. Det är för mig att börja bli vuxen.
Jag fick mycket beröm för min klänning =) Åh, vad glad jag blev :)
Men nu börjar allt. Får väl se var5t vägen tar mig =)

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Kul att du har tagit studenten!! GRATTIS!!!

2008-06-07 @ 22:11:00
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Camilla

Grattis. :D

2008-06-07 @ 22:17:32
URL: http://artondejuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0