Studenten är avklarad så att säga och nu börjar allvaret? eller... ?

Så är det måndag, första vardagen sedan studenten. har åkt till skolan idag för att hämta massor av saker jag hade i mitt skåp och lämna in några böcker. Och Ulla samhälls läraren tvingar mig gör att prov FAST jag ahr fått betyg i hennes ämne OCH jag har faktiskt tagit studenten! Men är man dum i huvudet så är man. Tycker för övrigt att hon boirde byta yrke. För ALLA elever ska kunna få chansen att få MVG nej hon säger att vi måste lösa världsproblemen för att få det, och aldrig har jag varit med om att man måste plugga arslet av sig för g.
Måste röra mig in mot stan igen för att köpa tågbiljett. Jag som mår illa :/¨
Så nu har jag lagt in en bild så ni som läser får se min student klänning :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0