Torsdag 26 juni

Trött som in i bomben,hungrig och galet irriterad på swebus och busslink!!!
Blir helt tokig, kommer vara tvungen att åka taxi till jobbet om jag inte kommer dit. Vilket jag känner att jag inte har råd med. Antingen det eller att bageriet är stängt nästa helg, vilket inte är bra. Blir så trött att man alltid ska drabbas bara för att man åker buss, jag åker buss och är tamefan mer miljövänlig än dom som sitter i bilköer vareviga dag. Vad får man för det?! INGENTING! Nej då får busschaufförerna för sig att strejka! varför? Nej det är det ingen som vet för det sägs inte!! Och ingen jävla busschaufför vill svara på det heller, nej jag har inte frågat ngn som jag inte känner, men han jag känner kunde inte svara på det.
Äter ju inte lunch på jobbet så nu är jag rejält hungrig och trött då jag lägger mig för sent på kvällarna. Vilket absolut inte är bra.
Måste nog ta och åka ner till Kristianstad i helgen, får se om mamma följer med.
Emelie har iaf bestämt att hon ska flytta ner med mig. Fast det finns ju vissa problem, ett hon har aldrig varit där. Två hon har inget jobb där, ännu. 3. Jag vet inte om vi får tag på en 2a/3a. Jag måste iaf flytta nar jag har inte så mycket till val då jag kommer plugga där i ett år. Det roliga är att hon verkligen vill flytta, så pass mycket att hon frivilligt flyttar till ett ställe hon aldrig ens varit på. Jag däremot trivs som fisken i vattnet här i Stockholm, även om jag tycker att det ska bli superduper skönt att komma bort lite :)
I morgon är det fredag vilket betyder att då är det städning på jobbet, jag och robban städade lite idag med eftersom vissa masikner och dylikt var super skitiga. SJÄLVKLART städar vi bageriet varje dag. Men inte storstädning varje dag, det hinner man inte med, tyvärr :(
När lönen kommer så ska jag gå till frissan har jag bestämt mig för, vill klippa till någon roligt frisyr och funderar på att färga mitt hår ljustbrunt :) Men får se, lönen kommer iaf den 15 juli :D Jobbar ju på konsum så får inte lön den tjugofemte som så många andra. men jag tycker det är skönt ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0