Trött

TRÖÖÖÖÖT! Fy vad trött jag är, sov 5 timmar i natt. Sedan flög jag upp ur sängen kl 10.30 då jag trodde den var väldigt mkt :P hahah, så gick jag upp käkade frukost emd masen, vi började bråka om hur vi ska lägga upp de här dagarna innan studenten, men itllsist så gick det bra. Så vi åkte iväg till coop forum och handlade ingredienser till lemoncurd pajen med hallonmaräng :D Sedan gick vi till Mölnvik och jag handlade en termometer som jag ska ha till vaniljglassen nu i veckan när jag gör den :) Sedan gick vi hem och jag ställde mig och gjorde pajen. Den där pajen är ju inget man slänger ihop på 3 röda iaf :P hahaha, är klar nu lixom :P hahaha.
I morgon är det picknic med klassen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0