Tröttare än tröttast

uäääh vad trött man är. Blev väckt i morse av ngt äckel som ringde och stönade och äcklade sig. Han hade säkerligen fått tag i mitt nummer på blocket där jag lagt ut en annons om att jag söker lgh. Men personen la på när jag bad tony prata. Sov hos tony i natt då jag var hemma hos honom och snackade och ja, vi städade med :P haha tvingade han att damsuga och moppa golvet för det luktade fotsvett i hela lägenheten inte trevligt alls :P Eller jag damsugade och han moppade haha
Men det var trevligt vi låg och snackade massor av skit typ hela natten haha.
Men nu är jag ju så trött bara för att vi blev väckta 9 i morse pga att min telefon ringde :/ Sedan ringde det igen kl 11 och då när jag svarade så la personen på, och när jag ringde upp svarade inte personen.

Ska börja jobba på måndag med :) Ska bli skönt att få göra ngt än att bara ligga i sängen och dega :)

Usch vad jag avskyr att tjaffsa eller bli oense med någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0