Dags för at bara vara Bea ingen annan

Blääää äckliga gubbar försvinn! Jag är 19 år gammal!! NITTON! fattar du?! Jag är inte intresserad av någon som är över 25. För vad i helva friden vill han av mig tro? Jo det jag itne vill. Sedan om han är 30 då borde han ju vilja skaffa barn? eller är det därför han går till en ung tjej? För att slippa skaffa familj? Eller är människan bara vidrig?!
Jag har insett en sak, jag måste vara jävligt trångsynt och egeoistisk. Jag kan få flipp på minsta lilla, men om någon blir sur på mig då surar jag till så jag vet inte vad. fast blir jag sur på någon får den fan inte bli sur tillbaka. Kan inte minnas att jag alltid har varit såhär. Det måste ha kommit för bara något år sedan. Sedan är jag rätt tryngsynt. Eller så har jag bara gått och blivit galen av alla andra synpunkter om mig. SOm för ett år sedan umgicks jag mycket med Amina, hon var för tillfället tillsammans vid en kille som heter Björn. Han och hans vänner ville att vi mitt i vintern skulle åka ut med dom i en jäkla stuga de hyrt. Vi total vägra och vi visste båda två att våra mammor skulle blivit helt rasande. Vi ahr båda svenska mammor jag är ju då hel svensk men inte Amina. men den här killen vräker ut sig " ja men vadå ni har ju svenska mammor som att de bryr sig" Det här har jag nog varit arg på sedan dess. JA jag är svensk. MEN sätt fan ingen jävla horstämpel på mig för det! Ja jag är svensk, men om jag inte ska dömma VARFÖR SKA DE?!  Eller när folk säger " åh, vad jag hatar sverige, de har så dålig politik,vädret suger,Sverige ahr så dålig mat, Sverige är SÅÅÅÅ dåligt" Spelar ingen roll om du är svensk eller om du är utländsk! Det 'är mitt land du pratar om!! Jag skulle inte säga så om jag flyttade till ett annat land för att antingen få det bättre eller bara överleva. Jag komemr aldrig ALDRIG förstå hur det är att tvångsflytta från sitt hemland. Jag kan inte ens tänka mig in i det, men om man komemr från ett land som rä rätt tryggt och säger att det landet är hundra gånger bättre. VARFÖR bor man kvar??
Men jag har ingen rätt att dömma den personen. Fast jag gör det. Jag dömmer den personen så grovt. För jag hoppas att den personen skulle dömma mig och jag snackade skit om hennes/honoms land, om jag nu bodde där eller rent av var född där.
Men det är svårt att inte dömma folk. Jag dömemr nog folk varje dag. Jag hoppas att jag någon gång slutar att dömma folk. För jag blir sannerligen inte gladare av det, jag mår ju bara dåligt om jag går runt och dömemr hela dagen och irriterar mig på folk.
jag har inte öppnat den här bloggen för att folk ska läsa om mitt liv. Även om jag har lagt ut min bloggadress på min sida-. Men de tär mer för at folk ska sluta dömma mig, så att jag en dag ska sluta dömma dom. Jag har öppnat den här bloggen för att JAG behöver det. Jag måste få skriva av mig mina tankar min ångest och mina önskingar. Jag är ofta rädd för att folk ska bli arga på min åsikt, svårt att tro kanske. Men så är det. Men nu måste jag skärpa mig. Jag måste få våga skriva vad jag känenr för i min egna blogg ist för att gömma mina käsnlor. För varför ha en blogg om man inte kan skriva om sina känslor och sina innersta tankar?
 Det här är jag på en av de lyckligaste dagarna i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0