=/

Det blev inte att jag skrev mer igår, men mina små kusiner var ju här och åt sedan spelade jag monopol med dom! Fan avr´d roligt det är haha,
Gick ut med en kär vän igår. Men det slutade illa. Hon fick något i sin drink, och nu mår hon jätte dåligt stackarn =/
Fattar inte att man kan göra så mot någon!! VILKEN patetisk människa får för sig att droga ner någon? :S
Men hjälp var rädd jag var igår. Trodde ju att hon bara var full så rädslan övergick till ilska. Det var iaf skönt att vi fick hem henne ordentligt. 
Men annars är allt bra, men lite seg. Hoppas mest att hon mår bra nu.

Kommentarer
Postat av: nicke

fin blogg kolla in min :)

2008-04-04 @ 14:02:37
URL: http://niickeeee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0