=)

Går kvällen var riktigt nice! Dock kunde musiken varit bättre. Men men man kan ju inte få allt.
Jag vill evrkligen shoppa! massor.... Klojar,tröjor underkläder jag allt! förutom byxor typ, för det har jag. är väl emr en kjol människa gillar inte jeans, för ska de soitta snyggt så sitter de oftast tajt i magen ;P vilket inte är skönt. då räd et skönate med en kjol :D Eller leggins med lång tröja :D
Känenr verkligen att jag måste gå enr 6 kg.. Det låte rmkt och de tär mkt, men måste bli mitt smala jag igen känenr jag. Jag trivs inte längre emd min kropp och det syns verkligen på bilderna jag tar. Har börjat äta emr otnyttigt vilket även börjar synas på min hy. vilket inte alls är bra. Har aldrig varit ngn som haft en dålig hy så jag avskyr det här. dags för salla och bönor och allt vad det ehter för mig nu asså. måste nog börja käka gröt på morgonen med ;P Så att man håller sig ända fram till lunch.
Måste även börja träna, men först så måste jag spara ihop pengar till resan, lär ju lägga in ganska mkt från april lönen till resekassan, nu är det snart bara 3 månader kvar! :D längtar galet mkt.  Men om 2 månader ska resan vara betald eller aa 9 juni så 2 ½ för det är ca 3 ½ månad kvar nu tills jag och Emelie sitter på flyget enr till kroatien, FAN vad brun jag ska bli!!
Men måste iaf spara ihop pengar till resan nu, bästa vore ju om jag kunde jobba ihop allt så att jag slapp ta det ifrån mitt sparkonto :) För då har jag det kvar sen när jag kommer hem från resan.
Planen är ju att om jag inte kommer in på gesällen så ska jag ta mitt körkort, kommer jag inte in på gesällen nu får jag väl ta det via jobbet senare i livet. Så världen går ju knappast under. Har ju fortfarande planer på att bli lärare. så kanske jobabr ngt år och sedan börjar plugag till det. men utbildningen är 4-5 år. så man får se.  Vill ju bli hemkunskaps lärare tror jag :D eller bageri lärare. Något praktiskt iaf. Men är fortfarande bara 19. Så man får se vad som händer.
Snart är min student klänning klar med :D fan vad skönt, när alla andra springer runt som galningar, och letar klänning ocha ltl vad det är, så har jag redan min klar :D Den ska vara klar senast vecka 16. Så det kan hända att den är klar vecka 15 :D jiho!
Är jätte nyfiken på hur mkt den kommer att kosta ;P Och självklart hur den kommer att se ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0