Beatrice

Så sjukt irriterande! skrev ett långt inlägg här igår, men nu är det fan borta :/ Måste ha gjort något fel igår så att det inte sparades.

Gårdagen : sista dagen på arbetsveckan. Skönt att slippa gå upp 05.20 på lördag söndag med =) Träffade mamma utanför hennes jobb igår, gick och kollade på nya Bikbok på kungsgatan. Köpte en skjorta,en lång tröja och 2 långa linnen =D Väldigt lycklig över mina fina kap :D Emma fyller år idag, så vi köpte present till henne em,d. Min lilla kusin blir stor ( tror hon iaf, hahah, hon blir 11 år idag) så det blev ett present kort på Gina tricot. 
 
Den här månaden : Jag får panik ångest, SÅ MYCKET jag måste plugga pga att jag skjutit upp allt hela tiden, skönt att jag gjorde Natur läxan iaf, nu måste jag göra mitt bageri projekt iaf, och komun arbetet och Religions arbetet med Niklas. BLÄÄÄÄ.. Måste typ plugga varje dag nu. Vilket jag är SÅ dålig på. Men annars så har den varit rätt så bra =) Mamma och jag fyllde år 23 februari. Sedan fyllde Ellinor år den 13 februari ;P Och Aghneta den 18 februari. Så riktigt familje kalas här asså ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0