En kopia utav mig? Scary:S

Jag börjar fundera på om jag har en dubbelgångare? Ett antal gånger har ett antal vänenr sagt till mig konstiga saker som att: avrför hälsade du inte på cafét? Fast man är någon helt annan satns, eller du är på samma bio som en viss person, fast jag sitter hemma. Eller att jag en gång fick en utskällning för att jag skulle ha suttit mitt framför en kompis till mig och inte sagt hej, det roliga med det här var att jag avr i småland, där jag ahde min praktik, och kunde knappast ha suttit på ett pendeltåg, då det enda tåget som går i hultsfre där SJ tågen ;P;P
Så man börjar faktiskt undra, så SNÄLLA, nästa gång ni möter en människa som ser ut som jag, akn ni ta kort? För jag börjar faktiskt bli nyfiken på om jag ahr en dubbelgångare? Som sägs vara lite längre än mig, eller är det bara så att jag ahr kompisar med jäkligt taskigt minne?

Så, utgång ikväll då, skulle egentligen blivit i morgon men hon som fyller 20 har tydligen blivit sjuk, så tråkigt för henne =/
Så det blir utgång idag ist, är väldigt avskräckt från att dricka med tanke på vad som hände förra fredagen, men ikväll blir det att hålla hårt i sin dricka och inte släppa den en sekund!

jag och mitt ex har gjort slut för snart 2 år sedan, och han är VERKLIGEN ingen människa jag skulle kunna tänka mig att han skulle gifta sig nu, men jo. Snubben har gått och förlovat sig. är väldigt glad för hans skull. Fick se bilder på de från förlovningsfesten! Fett SÖTA!
Hoppas du och Lara får en bra framtid, Samer.

Nej nu är det dags att springa järnet ner till bussen! FAN glömt att ladda ,p3 :( men men

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0