Fortfarande söndag 23 mars

Haha ok jag är en riktig gluffsare, jag äter gärna framför tvn, alltså godis eller något annat mumsigt. Men nu måste jag bara berätta en sak! HAHA, kände nyss att något kliade på ryggen, det kändes skumt. Gissa vad jag hittade vid bh kanten? innan för tröjorna? jo ett snacks! hahaha.. Fattar inte hur jag lyckas! Men så är det ;P
Tyvärr blir det mycket godis nu för tiden, måste verkligen tänka på min kropp. Men jag orkar bara inte. får fixa skolan först sen kroppen. Fick en trevlig komentar av mitt ex förra helgen. Jag har haft en ganska lite rumpa, men nu när jag har gått upp något kilo så har jag fått en lite större rumpa :D Så han sa att jag snart komemr få J.Lo rumpa :D hahaha tyvärr gubben, så blir jag snart ett fläsko! Men tack för din urgulliga kommentar!
Träffade pappa idag, har fortfarnde inte fått någon födelsedags present av honom. men hey! Min pappa är en idiot. Men men. Sånt får man väl leva med I guess. Så min mamma skällde ut honom idag, igen. Med tanke på att han nästan tvingade mig att köpa ett påskägg åt honom när han alltid ger mig as äckligt godis, och inte givit mig någon present. Då fyllde jag lixom år i februari!
det är lustigt det där. Alla frågar hur mår du? Jag svara bra. Hahaa. vad ska jag svara? precis hur jag känner. Packa på alla mina känslor skulle inte tro det va;P
men det är väl därför jag ahr en blogg, för att skriva av mig lite av det jag känner. Men skulle folk inte fråga hur man mår skulle man nog känna sig lite ledsen efter ett tag.
Måste bara säga att det är roligt att läsa andras bloggar! Folk visar verkligen sig själv i sina bloggar vilket är rätt roligt.
Nu har jag ÄNTLIGEN skrivit klart mitt gesällbrev :D
Nu måste jag bara fixa klart 4 uppsatser. Sedan är jag klar :D måste även få godkänt på dom. Men det ska nog gå. Det bara MÅSTE gå. Annars får jag inte komma in på gesällen. Men vet fortfarande inte om jag vill. Jag vill men ändå inte. Jag tänker ändå söka så får jag väl anitngen tacka nej eller ja. Och får jag det och jag tackar ja och det inte känns som min grej får jag väl hoppa av.
Men snart börjar allvaret. Gymnasiet är snart slut och vuxen livet börjar hör man överallt. Men hjälp nej vänta! Jag vet ju inte opm jag är redo ännu! Har gått i skolan nästan hela mitt liv, och ahr jag inte gått i skolan så ahr det varit dagis eller dagmamma. Så det har ju alltid varit någon där som talat om en rätt och fel och vägledit än. Men när man kommer ut i arbetslivet så är de tingen som säger gör si gör så. Då gäller det bara att prestrera. Vara duktig och allert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0