Man börjar ju undra.

Jag blir lite smått fundersam. Man ser de som är yngre i 13-16 års åldern. Fan skämms ni inte?! Springer runt och slåss,gör dumma saker och kanske tillochme dtar hash elle rliknande. Det här tycker dom är tufft! Hur kan man tycka de tär tufft?! Nej, jag förstår inte vad det ska bli av dom barnen. Fattar inte att föräldrarna inte lär sina barn att man sprinegr inte runt och kallar varandra hora eller liknande ord! Kanske har deras föräldrar bristande färdigheter i språket. Men d får väl tamefan skolan gå in och banka vett i huvudet på dom! För vadå, ska våran nästa generation bli idioter hela bunten? NEJ TACK DU! Det 'är sånt här som får mig att tänka fan avd jag komemr bli strängs om mamma, jag lär väl vara dne enda mamman i hela sverige som inte komemr låta mina barn använda vilket språk som helst eller bete sig hur som helst. KLART man inte alltid kan veta vad ens barn gör, men man kan veta mycket. Nej jag blir bara irriterad,fundersam och smått chockad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0