Måndagen den 10 mars

I helgen var det första gången jag jobbade själv i bageriet utan någon där. Det var rätt så jobbigt, en hel del att tänka på men det gick ju =)
Förutom att chefen fick komma båda dagarna för att jag ahde problem med maskinerna ;P
MEN inte mitt fel att han inte förklarat hur man stänger av jässkåpet! Den där mackapären är ju fan knepig! och jag är inte teknisk för 5 öre ;P
Har mått as konstigt den här helgen, typ gråtit för ingenting, känner mig allmänt ledsen väldigt ofta. Har väl insett att jag måste släppa taget om mitt ex. Det är INTE så att jag har känslor för honom. inte vad jag tror iaf. DET är bara SÅ svårt att släppa taget om honom. För han var verkligen DEN människan jag skulle kunna levt mitt liv med. AS SKUMT! Med tanke på att vi KNAPPAST var tillsammans någon lång tid. Men så ligge rdet iaf till. Jag trodde att han kände likadant emd tanke på att det var HAN som pratade om att när han skaffade lgh så skulle VI typ bo tillsammans. Så var ju knappast jag som tvingade på honom de idéerna ;P SOM SÅ många tjejer kan göra. SÅ jag är iaf INTE en av dom ;P
Med skolan är det väl sisådär. Känns som att jag inte orkar bry mig längre. Så jäkla mycket att göra att allt bara faller platt!
Ska bli skönt och läskigt att ta studenten iaf!
Träffade Poja igår. Det var mysigt men hemskt. Jag beter mig ALLTID så konstigt med honom i min närhet. VET ju att jag inte är redo för att träffa någon. Men känns ändå som at jag dras till honom men ändå inte. Skumt det där egentligen.
Var hos tandläkaren idag. Gillar inte tandläkaren direkt. Så finns inte så mycket att säga om den saken ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0