Måndagen den 10 mars

Idag var vi inte alls många i skolan. bakade bröd till projektet och gjorde 2 smörgås tårtor även det till projektet =) De blev rätt så lyckade faktiskit ;) har Projekt om Smörgåstårtan! Så därför har jag gjort 2 smörgås tårtor idag. NU har jag bara en kvar att göra sedan! Och i morgon ska en klass ät dom och tycka till =)
Är riktigt trött idag! Måste verkligen gå och lägga mig tidigt idag eftersom jag ska jobba i mrogon och tjäna lite pengar =)) Även om jag inte direkt gillar att gå upp runt 5 så är det endå ganska ok. Men ändå skönt att det är lov nästa vecka ;D
Har bara praktik 2 dagar, så det är oxå väldigt skönt. Nu äör de tinte så att det är tråkigt utan bara skönt att få vara lite ledig. Men ska fråga i morgon på jobbet om jag kan jobba på fredag! =)
HAHA måste bara berätta om något roligt. En person jag känner kör buss. Så pratade jag med honom i telefonen igår medan han körde. SÅ säger han " vänta lite Bea" Jag bah " ok" Så hör man " Till er som ska till Tensta, Bussen åker inte till Tensta, pga stenkasting!" HAHA jag höll på att dö.. Det lät så fruktansvärt roligt. Nu är det ju inte roligt att ngn kastade sten på hans buss. Men det är endå roligt på det sättet han sa det på ;P
Hämtade mina linser idag ;P så nu är jag pank. Tog 3 dagar så var lönen slut =/ Men ska få pengar för linserna utav mamma :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0