Så det kan gå

Det är konstigt egentligen. Att på bara några månader kan hela ens liv vändas upp och ner och allt man trodde på förut, börjar man ifråge sätta. För bara några månader sedan trodde jag att jag var vän med någon som jag alltid skulle sitta ihop med. Så är det inte längre. För ett tag sedan så visste jag inte vad jag ville med mitt liv. Det vet jag nu. Jag vill bli konditor. Inge bröd för mig, utan bakelser,tårtor och liknande. Det är det JAG vill syssla med i mitt liv.
För ett tag sedan trodde jag att det skulle vara han och jag. Jag trodde att vi skulle skaffa lägenhet och familj. Jag trodde VERKLIGEN på det. Men så är det inte längre. Han verkar ha flickvän. Hoppas han behandlar henne bättre än mig.
För ett tag sedan var hela min värld annorlunda. Det är konstigt att på bara några månader så kan allt verkligen förändras.
Nu så umgås jag väl mest med sara, är lite små intresserad av en annan kille och försöker fixa skolan. Livet flyter väl på. Även om det känns som att jag vacklar så mycket nu. SOm att gå från att må helt underbart till att bara vilja stortjuta. Vet inte varför jag känner såhär. Hoppas bara att detta kommer att gå över.

Mamma jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0