SÅ var det måndag igen. Allas favorit dag?

Så var det måndag, första dagen på skolan då, efter lovet. Det var rätt ok, jag och Carro gjorde en tårta var och lite bakelser. Sedan var det ju projektet. FY FAN! han kan lika gärna sätt aIG på mig.. BLÄÄÄÄ. Jag orkar verkligen inte bry mig. Avskyr det där SÅ grovt. Det ironiska i det hela är väl att jag vill söka till gesällen. Eller har fått en tanke ställare eller vad man ska kalla det. Är inte lika säker längre.
Träffade iaf sara idag. Fick pengar utav henne som hon lånat. Sen så gick vi en sväng i Gallerian. HAHA då kom det fram två killar till oss eller först går de framför oss tills den ena gör en riktig sväng och typ bah : tjena tjejer vet ni något bra ställe man kan köpa kläder på? Saken hör ju då till att killen läspade väldigt mycket och hade SÅ fula kläder. Men man aka ju inte dömma. Så sara frågar vad de vill ha för kläder och han säger typ som de jag har på mig. Och jag tänkte något i stil med : lilla gubben då vet jag inte vart du ska handla kläder någonstans. Men vi gav de lite förslag iaf. Till saken hör även att bakom honom finns det typ som ett Café längst bort i Gallerian där vi va. Så ser jag en svart mössa, tror ni då inte att det är en bekant till mig coh Sara som sitter bakom och lixom ser allt?! Han jobbar i en klädes affär så efterå¨t så sa vi till varandra att vi skulle sagt något i stilen " ser ni killen där med svart mössa? han jobbar på en klädesaffär. Fråga honom. hahah. Bekant var kanske att ta i. Men vi vet vem de tär och har träffat honom några gånger. 2 gånger var kanske ;P hahahah.
Skulle egentligen tärffat Poja idag. Men det blev inte så, så nu lär vi ju typ aldrig ses =/ Men men. Det hör väl till ödet allt ihop antar jag.

Jag längtar till sommaren. Tills när jag och Ems åker utomlands! Jag längtar till nästan allt annat förutom skolan. Jag vet inte vad det är emd mig. Orkar inte bry mig om någonting längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0