Söndag den 23 mars

Jadu, så igår tänkte jag att jag skulle gå och lägga mig tidigt. Men det skulle jag inte ha gjort, folk ringde och skickade sms halva natten ;P Så slutade med att kl 5 på morgonen så satte jag på ljudlöst!
Min älskade kamera är fortfarande sönder så kan inte lägga upp några bilder. Så det sörjer jag lite över.
Har äntligen fått till mitt gesällbrev, tror jag! haha.. Nu måste kjag bara fixa vissa grejer i skolan så att jag inte få IG i något ämne, för då får man nämligen inte komma in! =/ Tycker ju att man borde få göra som när man gick i nian, om man hade ett ämne för mkt t ex språk så fick man välja bort ett ämne, förutom matte,svenska engelska dårå.
Idag ska jag gå opch träffa min pappa i stan, ser på klockan nu och märker att jag måste nog klä på mig och fixa mig om jag ska hinna, men men. Känner inte alls för att träffa honom. Men att han är som han är verkar vara något jag kommer få leva med livet ut. Tur bara att jag har världens bästa mamma!
Skönt att få en ledig helg med :D kommer jag få nästa helg oxå. Ska nog inte ut med Benita som fyller 20. Har inte råd till det märker jag. Så får bara hoppas att hennes 20 års dag kommer bli helt underbar för henne! =)
Måste börja lägga undan pengar nu till resan, även om det ser ut som att jag kommer ha jobb i sommar! =) skööööönt :D
Nej nu måste jag verkligen skynda mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0