Söndag.

Mina glasögon gick ju sönder igår, eller aa ena glaset lossnade ur bågen. SÅ idag var jag tvungen att åka till Nacka forum och fixa de. Köpte en ny bh när jag ändå var där.. blir bara SÅ jäkla sur.. Skulle först in på h&m och köpa en bh.. Nej då ahr de varken 75D eller 70D.. Så fick gå till Twilfit ;P Där hittade jag en i rätt storlek och snygg var den oxå! vilket jag ALDRIG trodde att jag skulle hitta där.. Mitt shampoo var sölut så gick även in på Kicks och köpte hår shampoo och en svart kajal penna. Köpte dne nya Nivea. Den där som ser ut som en tusch penna ;P Den är ASBRA!!
Sedan åkte jag och mamma hem efter att köpt en varsin mjukglass =)
Sedan ahr jag inte gjort så mkt idag ;P Pratat lite med Sara i telefon. Tydligen hade hon givit ut sitt nummer till 4 killar i fredags.. HAHA.. Det roliga är att ALLA killarna har ringt! hahah. DÅ ska även förklaras att hon ahde mitt långa linne på sig ( vi bytte för det var ju inte tänkt att vi skulle ut så hon ahde en tjocktröja på sig med inte värsta snygga linnet under. så vi bytte linne.. med tanke på att jag hade en lång tröja. Och mitt linne är i M och den lilla damen har xs! ;P Och de killarna tyckte hon var SKIT snygg! hahahah ;) Killar asså. MEN roligt hade vi iaf!! :D
Nezir ringde även idag. HAHA har fått en by bästis ;P HAHA...
Har även ätit min glass som jag gjorde igår.. Fick ju en glass maskin när jag fyllde år :D
Jag och Poja har även bestämt att inte träffas mer. Vilket är lite synd. Det var något med honom som jag drogs till. Men jag har fortfarande inte släppt mitt ex ännu. Så bara dumt att börja på något nytt då. Sedan så flyttar ju Poja tillbaka till Uppsala i sommar och kommer jag in på Ky utbildningen så flyttar jag ju enr till Kristiansstad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0