Torsdag 20 mars

SÅ var det praktik idag =) Jag utbildar mig ju till konditor/bagare för er som inte vet det. Så just nu praktiserar jag på Grand hotel. Jag har fått gjort en hel del idag, spritsat maräng på en tårta =) hackat en hel del frukt och andra saker. Jag kommer fan vara proffs med kniven snart! =P Har även gjort pajer och fillimpa idag =)
Tänkte att jag skulel göra lite glass när jag kom hem idag, men jo tjena! Det luktar ju sill i heeeela kylskåpet, sill är gott, men INTE om tex chokladglass ska ha en bi smak av sill! NEJ TACK ;P
jag måste verkligen ta mig i kragen och börja skriva klart mitt personliga prev till gesällen! det ska vara inlämnat om bara några väckor! lika så mitt jäkla projekt i skolan! blääää kan man inte bara trolla bort skiten? :S
Avskyr ju projektet SÅ grovt att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Men jag måste ha betyget i Projekt. Man får nämligen inte ha ett enda IG när man söker in till gesällen :P Så det är rätt så klippt för mig om jag får IG i det..
Måste BARA nämna en sak. Jag brukar läsa andras bloggar när jag inte ahr så mkt bättre för mig. Det är rätt så roligt att se vad folk skriver så fastnade jag på ens blogg. Ja men då är det två st tjejer som brkar VIA sina bloggar mot varandra! Sedan har den ena tjejen typ fått en av hennes kompisar att skriva till den andra tjejen! och det är bara kalabalik allt ihop! Tycker dock synd om den ena tjejen. Hon verkar vara riktigt rara. Medans den andra tjejen är bara sååååå BLÅST! Hon bor här i gustavsberg med sin kille brukar se henne ibland. Hon säger att hon är Glamour modell ( vet ej om jag stavat rätt nu.) Men hon är FAN inte snygg! Men det är lite lustigt att se att folk bråkar via bloggarna. Fast det kanske inte är så konstigt? Om man uttrycker sig fel och säger något som inte är sant så kanske dne personen som vet hur det hela ligger till blir riiiiiktigt sur! Vilket jag med skulle blivit. Men iaf, var BARA tvungen att srkiva detta. HAHA
Jaha, så ska man jobba i morgon också, sedan blir det nog utgång. Det är dock ionte säkert om jag kommer att orka. Fast förra fredagen hade jag och Sara bra kul. SLutade visserligen med att jag sov över hos mitt ex och att han skjussade hem Sara. Och nej, han och jag gjorde inget intimt för er som tror det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0