Vilken kväll!

Igår var jag och Sara ute. Ja, vi gick på café först. jag ahde varit hemma från praktiken pga att jag kände mig lite krasslig + att jag inte hade så stor lust att gå dit. Har ju varit så trött så behövde få sova ut. Så vi gick på café. På 60´s. Det var SKIT. bakelsen jag köpa smakadf einte ALLS som den slkulle så när jag sa till om det så kom de med de dummaste bortförklingarna. Vilket slutade med att föreståndaren och sara rök ihop. Men fick iaf tillbaka mina pengar jag betalat för bakelsen. SÅ vi skulle gå till ett annat café men det slutade med att vi hamnade på kickis. Det var jätte roligt! Träffade Alden där och hans vänner. Först blev jag typ AS deppad! har ju varit rätt så obbigt den här månaden nu med tanke på han och mig. Så när jag såg honom där bloev det lite jobbigt med Sara gick iaf fram och prata lite emd honom. Sen helt plötsligt stod vi där båda 2 och pratade med dom. Ja, förutom när Sara försvann ibland och kom tillbaka med en drink i handen! haha...
Jag och Alden pratade lite igår kväll omdet som hänt. Vet inte hur det blir nu. Men Alden skjussade iaf hem Sara till tungelsta och hans kompisar till tensta. Sedan åkte vi hem till honom. Pratade lite mer och sappade bland kanalerna. Sedan somnade vi och vaknade runt kvart i åtta så vi sov 3 timar men somnade om runt 10 igen och sov till 12 =)
Pratade lite med hans mamma hon blev förvånad att jag dök upp där igen ;P Men de börjar nog vänja sig nu.
Sedan när jag kom hem för att tvätta glasögonen ploppade ena glaset ur! tur att man har linser!!
Ikväll vet jag inte vad som händer. Gjorde klart glassen idag som jag kokade upp igår. den blev jätte bra =)
Ja,Nezir skulle ju kommit till Kickis igår. Vilket han gjorde. Men jag hann aldrig gå ut så han hann åka hem. Fst Alden gick ju ut och hälsade på honom. Men den APA sa inget om att Nezir var där ;P hahaha

Du BARA sårar. ALLT du säger är ju FAN  bara lögn!! DU tror att du kan komma och säga vad fan som helst och sen bara skita i det. Du har inget hjärta Alden.

Min älskade kamera verkar ha gått sönder igår. Ve tinte hur men får vilket fall som helst inte på den nu =(
Något mer som kan gå fel idag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0