Ångest!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅGEST! Shit, skiva ikväll, jag och Sara kom på att jag kanske har lurat på en tjej försmå kläder :S Fy fan vilken ångest! Tänk om hon kommer se för jävlig ut på grund av mig?! Uscha!
Träffade Mohammed igår =) Han var skit söt =) Och det var hans hund med ( jag som inte ens är djur älskare tyckte verkligen den här hunden var söt!!)
Jag och Emelie fixade våra ögonbryn igår! Hennes blev sjukt fina! Asså hon brukar inte noppa sina så nu var det roligt att se hur fina de var :D Mina blev väl oxå fina haha men inte värsta förändringen som det var på emelie ;P
Fan vad jag hatar att sy löshår!! Så värdelöst tråkigt! Och jobbigt var det att sy igenom allt, men vill man vara fin får man lida pin :P
Ska iväg idag och sminka mig :D Fan var roligt :D
Haha Sara har mobbat mig hela gårdagen att jag är kär! och nej, fortfarande så är jag inte kär! ;P Han är bara så jävla söt att man vill äta upp honom! haha

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra tisdag :)

2008-05-27 @ 09:01:15
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0