Bekymmer :(

Det är helt sjukt! På senaste tiden har jag inte träffat någon kille som jag tyckt varit intressant, så när jag väl gör det, ja vad händer då? Jo då träffar jag honom en gång och sen kommer vi kanske aldrig att träffas mer då han ska åka ner till iran om en vecka! Så jävla roligt är det. Det jobbigaste är att jag vet att jag får INTE vara irriterad eller arg över det då han ska ner pga en familjeskäl. Så jäkla sjukt att jag blir irriterad över ngt som jag inte borde bli irriterad på! Jag har träffat honom en gång, och det stör mig ändå att vi kanske aldrig kommer att ses igen, och han säger hela tiden " Men gumman det ordnar sig, det här fixar vi" Ja jo men eller hur, problem löser sig inte utav sig själva. Man vaknar inte upp en morgon sen är problemet löst, nej man måste lösa ett problem för att få det löst. Så vafan bryr jag mig för? :S Helt sjukt alltihop!
Hur kan man bry sig om det här när jag bara träffat personen en gång! jag förstår det inte?:S
Han åker dagen innan min student, ännu roligare!
Sedan är frågan vid i helskotta ska jag baka?! Jag hade först bara tänkt att göra en typ tunn mördegs botten med lemoncurd och garnera lite fint :p Sen var det en tjej i klassen som berättade att hon har gjort en lemoncurd paj med hallonmaräng, det lät jätte gott! så nu funderar jag på att baka det :p Men ja, jag får väl se.
Lär baka överdrivet mycket så att jag slipper tänka på det ovan och massor av annat :/
Blää nu låter jag sådär jobbigt deprimerad.

Kommentarer
Postat av: Katta

Hejsan!
Allt bra med dig?

Ha en trevlig kväll! :)

2008-05-28 @ 22:27:43
URL: http://fakkors.blogg.se
Postat av: Anonym

Intresserad av mode, shopping och skönhet? Kolla in den nya modebloggen: thefashionistas.blogg.se

2008-05-28 @ 22:28:58
Postat av: felicia

Usch vad jobbigt..kärlek är bara problem :( :P
Ha en bra kväll! =)

2008-05-28 @ 22:33:19
URL: http://feliciiamattsson.blogg.se
Postat av: Caroline

usch va jobbigt :( jag är ledsen, har vart i samma situation!

2008-05-28 @ 22:33:52
URL: http://carolinefristedt.blogg.se
Postat av: Katta

Härligt att höra eller ;) :P !
Jodå med mig är det bara bra, lite trött.
Vad har du för planer idag då?

Ha det bra!

2008-05-29 @ 01:26:26
URL: http://fakkors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0