=)

Ja nu var det ju några dagar sedan jag skrev, har haft fullt upp och varit sjukt trött. Gar köpt det sista till skivan nu :D Jag och emelie gick på stan igår =) Jäklar vad hon handlade :D Fast hon brukar inte ofta handla kläder men hon handlade för hela månaden kan jag ju säga hahah ;P
Det var så ROLIGT att se henne i alla dessa kläder :D hon har gått ner en hel stl oxå :D Så då blir det ju bara ännu roligare att handla kläder, speciellt när man märker att saker och ting passar :D
Nu är förkylning nästan helt borta :D så skönt :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha =) vi har aldrig träffats... han är inte min slav längre, men han satte in pengar på mitt konto för att ja skulle sitta o kolla när han käkade banan han trampat på från golvet i sin webcam eller typ dansade för mig naken o de va ingen vacker syn, du ska inte gå med på att träffa dom, de är ju psykfall, ta pengarna bara ;)

2008-05-24 @ 20:39:10
Postat av: Anonym

jaha =) vi har aldrig träffats... han är inte min slav längre, men han satte in pengar på mitt konto för att ja skulle sitta o kolla när han käkade banan han trampat på från golvet i sin webcam eller typ dansade för mig naken o de va ingen vacker syn, du ska inte gå med på att träffa dom, de är ju psykfall, ta pengarna bara ;)

2008-05-24 @ 20:39:26
Postat av: Lorena

förlåt mitt namn föll bort.. =)

2008-05-24 @ 20:43:02
URL: http://lorenasanchez.blogg.se
Postat av: Lorena

jo men de beror ju på om du känner att det är väärt det för pengarna? hur mkt pengar vill han ge dig?? för väldiigt stora summor brukar de inte betala, o om han vill att du ska göra nåt e de inte han som e din slav, snarare tvärtom, så han är inte din pengaslav då, bara typ betalar dig för olika tjänster, gör bara det som känns rätt...

2008-05-24 @ 21:02:27
URL: http://lorenasanchez.blogg.se
Postat av: Lorena

ja men dåså, låt han sätta in pengarna i ditt konto sen så kan du göra de han vill, innan de kan du be han dra, de finns många snackisar, du måste va stenhård o inte acceptera såna som bara driver, ger dom inte pengar kan dom dra ;)

2008-05-24 @ 21:12:49
URL: http://lorenasanchez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0