Fortfarande lite halft deppig :(

Sara fyller 20 år idag! Grattis!!
I skolan dag städade vi, men hjälp vad skvallret ryker såhär sista veckan! Det är nästan skamligt :S
Hoppas bara att ingen skvallrar så om mig och att jag inte är lika intressant att skvallra om haha!
I morgon tar Sara även studenten så då ska jag till hennes skola i morgon :) kameran ska självklart med! Får inte glömma att lägga ner passet i väskan :P haha, lat som man är har jag inte orkat göra ett leg :/
I helgen ska jag annars bara baka :) hoppas inte mamma har något starkt i kylen, för ska jag göra glass så vill jag inte att glassen ska ta åt sig av ngn stark lukt :P
Asså vissa glasser ska ju mogna :P
Så, en vecka kvar nu. Asså shit! Sen tar jag studenten, jag känner mig väldigt ledsen på något vis, tror det inte har med skolan att göra, har ju träffat den där killen en gång och han är verkligen intressant! Det komiska är att jag inte ens pussat killen!! Så jag känner mig som värsta stalkern nu! hahaha.. Nej men han verkar lite intresserad han med =) Problemet är ju att han åker ner till Iran! Så lär inte höra ett ljud från honom där nere tills han kommer bort och då ahr han ju LÄTT glömt bort mig :(
Men men alltid ska det vara något! Så är väl mitt öde tydligen :S
Idag har jag handlat en student present till Sara! Vi brukar inte köpa presenter och sånt till varandra för hon är så förbaskat dålig på det. Men nu har jag iaf köpt något eftersom hon både tar studenten och fyller år, sedan tycker jag det är pinsamt att komma till hennes mottagning utan en present! Vet ju själv hur folk skulle reagerat om ngn gjorde så på min mottagning :P

Kommentarer
Postat av: gabbi

vill du tjäna lite extra pengar? gå då in på min blogg och läs mitt senaste inlägg för mer information! ha de bra!

http://gabbifreak.blogg.se

2008-05-29 @ 18:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0