Fortfarande lördag 17 maj

Det blir ingen utgång idag, jag mår fortfarande inge vidare och sara är typ pank. Men jag behöver endå sitta hemma och plugga så för mig är det bara bra att vi inte går ut.
Har omprov i samhälle på tisdag. På måndag ska en uppsats om arbetsmiljö och säkerhet lämnas in. På torsdag och fredag ska bröllopstårtan fixas. Fast det är ju inget man kan plugga till ;P
Sedan måste jag gå och köpa mig ett par svarta skor till skivan och får se om jag nu ska köpa löshår. Tänker verkligen inte göra det om sara inte kan fixa det på mig. Då gör jag hellre något annat roligt med mitt hår :) vad vette fan ;P
Ska även sminka mig till skivan. hahaha jag satsar hårt ja :) Outfiten jag ska ha på mig har ni ju redan sett. Måste bara tipsa dom som har en mage de kanske inte är så jätte stolta över, nu är jag inte överviktig men jag har ju en liten mage ;P och har köpt ett par strumpbyxor på Lindex för ca 90 kr som gör  att rumpan ser fast och fin ut och att magen blir plattare :D Så det är ett tips för de som vill vara lite extra fina ibland när de går ut eller liknande :)
De här strumpbyxorna gör verkligen underverk! :D
Måste verkligen skriva om språket på min uppsats som ska lämnas in på måndag men det ska jag göra i morgon. Ska även då verkligen plugga inför provet på tisdag.
Känns som att man begraver sig med plugg bara för att man inte haft så mycket läxor och sånt innan. Så nu i trean känns det som att de bara överöser oss med projekt,uppsatser,läxor och prov. Tycker de tär lite dumt då man oftast är väldigt skoltrött, har tankarna på allt annat än prov,läxor och liknande. Känns nästan som att man är tillbaka i nian då man ahde nationella prov och allt var det nu var ;P
Måtte jag gå ut gymansiet med MINST alla godkänt. Jag måste verkligen fixa det här nu.
Känner verkligen pressen ;P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0