Fortfarande sjuk

Så är det måndag, sitter fortfarande här och snuvar och har mig. När ska förkylningen ta slut?
Jag tycker verkligen inte om att vara sjuk, jag gillar det bara inte. Vissa människor tycker om det, då de får "vila ut sig." Fast jag gör aldrig det, man sover bara alldeles för mycket, kollar en hel del på tv och försöker få i sig något att äta för´att man vet att annars blir jag aldrig frisk. Vila ut sig för mig är att ligga på playan och lapa sol :D hahaha det är att vila ut sig :)
Nu på fredag eller nästa vecka ska jag betala in pengarna till resan så jäkla nice!! :D
Idag är det förresten bara 2 månader kvar tills jag och Emelie åker till Kroatien :D
Och hjälp, nästa vecka tar Sara studenten, kan inte fatta att det går så jädra snabbt!
Veckan därefter är det min tur, sedan 4 dagar efter mig tar min kusin studenten :)
Haha, pratade med en tjej i parallel klassen igår ( vi gick i samma klass i två år innan klasserna splittrades) det är rätt många som är sjuka nu, att man undrar om det ens blir någon skiva ;P hahaha.
Men jag hoppas att jag är frisk tills nästa vecka :D Vill helst bli frisk tills på torsdag.
Måste hursomhelst pallra mig in till stan och sälja de ssita studentskivebiljetterna med ;P fast det tar jag inte idag.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Krya på dig!

2008-05-19 @ 13:45:19
URL: http://www.vickanp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0